Ja myślę, że tu zadziałała kombinacja trzech przesłanek:
1. jedna z naszych postaci miała być dowódcą okręgu,
2. cywilnym odpowiednikiem dowódcy był kierownik OWWC co implikowało, że cywilne struktury również opierają się na okręgach,
3. druga z naszych postaci miała być członkiem KOP.
Skoro jedna z tych rzeczy które scenariusz precyzuje to analogia sposobów organizacji struktur wojskowych i cywilnych, część graczy - widać nie tylko ja - wnioskowała przez odniesienie, że członkowie KOP również odpowiadają okręgom, może z różnych przyczyn nie wszystkim (wszystkich i tak nie obsadzimy). A część KOP którą stanowili powstańcy łódzcy mogła być przecież mała.
No to mówi wyraźnie czy pozostawiasz w sferze niedopowiedzeń?
Widzisz, tylko mogłeś to zaznaczyć w dowolny sposób i w dowolnym momencie, a nie teraz, kiedy zostaje retconować co najmniej trzy uchwały.
1. jedna z naszych postaci miała być dowódcą okręgu,
2. cywilnym odpowiednikiem dowódcy był kierownik OWWC co implikowało, że cywilne struktury również opierają się na okręgach,
3. druga z naszych postaci miała być członkiem KOP.
Skoro jedna z tych rzeczy które scenariusz precyzuje to analogia sposobów organizacji struktur wojskowych i cywilnych, część graczy - widać nie tylko ja - wnioskowała przez odniesienie, że członkowie KOP również odpowiadają okręgom, może z różnych przyczyn nie wszystkim (wszystkich i tak nie obsadzimy). A część KOP którą stanowili powstańcy łódzcy mogła być przecież mała.
Cytat:Ależ scenariusz mówi o tym bardzo wyraźnie (...) Dlatego pozostawiam w sferze niedopowiedzeń dokładny sposób, w jaki się kto dostał do KOP.
No to mówi wyraźnie czy pozostawiasz w sferze niedopowiedzeń?
Cytat:Ale system okręgowo-delegacki jest nie do obrony. Jeżeli się utarło, że ktoś jest na przykład "delegatem Radomia" czy "delegatem Białegostoku", to po prostu tak się utarło (z powodu sławy/wpływów tej osoby) i nic więcej.
Widzisz, tylko mogłeś to zaznaczyć w dowolny sposób i w dowolnym momencie, a nie teraz, kiedy zostaje retconować co najmniej trzy uchwały.