05.04.2014, 18:37
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.04.2014, 19:48 przez kopia Szmera.)
Pomysł jest prosty: będę w tym temacie zakładał kolejne ankiety dotyczące głównie różnych kwestii dotyczących ewentualnych gier. Każda ankieta trwa cztery dni. Po zakończeniu wyniki będę składował w pierwszym poście. Każdy może zgłaszać pytania, jakie go nurtują i chciałby wybadać, a ja je będę sukcesywnie wrzucał.
Za chwilę ankietka pierwsza
1. Czy jesteś w stanie zaakceptować system, w którym z zasady każdy gracz ma własną partię i dopiero między partiami można nawiązywać współpracę? (5-9.04.2014, głosowało 7 użytkowników)
Tak, podoba mi się ta idea.
? ? 2 (28.6%)
Tak, w ramach eksperymentu.
? ? 3 (42.9%)
Nie, wolę kilka partii, ale mających po kilku graczy.
? ? 2 (28.6%)
Nie, wolę system mocno spolaryzowany (najlepiej dwa obozy).
? ? 0 (0%)
2.? Jaki mechanizm mierzenia i wywierania wpływów politycznych przemawia do ciebie najbardziej? (10-14.04.2014, głosowało 9 użytkowników)
Budżet w walucie fabularnej (np. złotówki).
? ? 2 (22.2%)
Budżet w walucie abstrakcyjnej, przeliczalnej na fabularną zależnie od inflacji (np. punkty).
? ? 5 (55.6%)
Punkty wpływu/czakry pozwalające uzyskać odpowiednie "nastawienie" wirtualnych ludzików i wywoływać wydarzenia.
? ? 1 (11.1%)
Im więcej włożonej "pracy" (np. dłuższy event), tym większy efekt niezależnie od czynników fabularnych.
? ? 0 (0%)
Żaden (czysta fabularność i widzimisię MG).
? ? 1 (11.1%)
Za chwilę ankietka pierwsza
1. Czy jesteś w stanie zaakceptować system, w którym z zasady każdy gracz ma własną partię i dopiero między partiami można nawiązywać współpracę? (5-9.04.2014, głosowało 7 użytkowników)
Tak, podoba mi się ta idea.
? ? 2 (28.6%)
Tak, w ramach eksperymentu.
? ? 3 (42.9%)
Nie, wolę kilka partii, ale mających po kilku graczy.
? ? 2 (28.6%)
Nie, wolę system mocno spolaryzowany (najlepiej dwa obozy).
? ? 0 (0%)
2.? Jaki mechanizm mierzenia i wywierania wpływów politycznych przemawia do ciebie najbardziej? (10-14.04.2014, głosowało 9 użytkowników)
Budżet w walucie fabularnej (np. złotówki).
? ? 2 (22.2%)
Budżet w walucie abstrakcyjnej, przeliczalnej na fabularną zależnie od inflacji (np. punkty).
? ? 5 (55.6%)
Punkty wpływu/czakry pozwalające uzyskać odpowiednie "nastawienie" wirtualnych ludzików i wywoływać wydarzenia.
? ? 1 (11.1%)
Im więcej włożonej "pracy" (np. dłuższy event), tym większy efekt niezależnie od czynników fabularnych.
? ? 0 (0%)
Żaden (czysta fabularność i widzimisię MG).
? ? 1 (11.1%)