Ankieta: W grach tego typu pojawiały się czasem, zwykle nieegzekwowane w praktyce, pomysły wprowadzenia losowości przez rzut kostką. Co o tym myślisz? (zakładając, że uczciwość jest zapewniona)
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
Powinno się wyegzekwować stan, w którym jak najwięcej decyzji MG rozstrzyga kostka.
37.50%
3 37.50%
Sporne sprawy powinna rozstrzygać kostka tylko na wcześniejsze wyraźne żądanie gracza.
12.50%
1 12.50%
Losowość powinna być wprowadzona jako element wzorów na dochód tego typu.
0%
0 0%
Opcja trzecia+pierwsza.
12.50%
1 12.50%
Opcja trzecia+druga.
12.50%
1 12.50%
Żadnej losowości plz.
25.00%
2 25.00%
Razem 8 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ciekawe ankietki
#1
Pomysł jest prosty: będę w tym temacie zakładał kolejne ankiety dotyczące głównie różnych kwestii dotyczących ewentualnych gier. Każda ankieta trwa cztery dni. Po zakończeniu wyniki będę składował w pierwszym poście. Każdy może zgłaszać pytania, jakie go nurtują i chciałby wybadać, a ja je będę sukcesywnie wrzucał.

Za chwilę ankietka pierwsza Tongue

1. Czy jesteś w stanie zaakceptować system, w którym z zasady każdy gracz ma własną partię i dopiero między partiami można nawiązywać współpracę? (5-9.04.2014, głosowało 7 użytkowników)
Tak, podoba mi się ta idea.
? ? 2 (28.6%)
Tak, w ramach eksperymentu.
? ? 3 (42.9%)
Nie, wolę kilka partii, ale mających po kilku graczy.
? ? 2 (28.6%)
Nie, wolę system mocno spolaryzowany (najlepiej dwa obozy).
? ? 0 (0%)

2.? Jaki mechanizm mierzenia i wywierania wpływów politycznych przemawia do ciebie najbardziej? (10-14.04.2014, głosowało 9 użytkowników)
Budżet w walucie fabularnej (np. złotówki).
? ? 2 (22.2%)
Budżet w walucie abstrakcyjnej, przeliczalnej na fabularną zależnie od inflacji (np. punkty).
? ? 5 (55.6%)
Punkty wpływu/czakry pozwalające uzyskać odpowiednie "nastawienie" wirtualnych ludzików i wywoływać wydarzenia.
? ? 1 (11.1%)
Im więcej włożonej "pracy" (np. dłuższy event), tym większy efekt niezależnie od czynników fabularnych.
? ? 0 (0%)
Żaden (czysta fabularność i widzimisię MG).
? ? 1 (11.1%)
Odpowiedz
#2
Tak, ale w pewnych określonych okolicznościach, tj. gdy państwo którym gramy ma ograniczone możliwości, być może także suwerenność, i gdy ordynacja wyborcza promuje rządy koalicyjne z udziałem wielu partii.

Na Ante Nord chciałem zrobić wybory wg. pojedynczego głosu przechodniego i wymuszać koalicje 3-4 partii.
Odpowiedz
#3
Jeśli ktoś zagląda na forum, a jeszcze nie głosował, to poproszę, bo dziś koniec pierwszej ankiety.
Odpowiedz
#4
Założyłem kolejną ankietę. Rozważę pytanie także ludzi na forum RfRPG, jako naszego potencjalnego targetu Tongue

Aha, komentarz do opcji drugiej -- w takim układzie ceny rosną, ale zasobność partii pozostaje ta sama (tzn. obiektywnie pieniądze tracą z czasem na wartości).
Odpowiedz
#5
Cytat:głosowało 7 użytkowników

Tłumy. Zastanawia mnie, czy w ogóle uprawnione są jakiekolwiek wnioski na podstawie ankiety, gdzie najpopularniejszą opcję od najmniej popularnej dzieli jeden głos.
Odpowiedz
#6
Uchylam się od odpowiedzi. Ja tylko zbieram dane, a wyniki nie są wiążące (bo i w jaki sposób miałyby być). Głosują ci, którzy tutaj zaglądają i raczyli założyć konto na forum. Zmuszanie kogoś do rejestracji nie jest w mojej mocy Tongue

Poza tym -- akurat w tym wypadku łatwo zinterpretować wyniki na pięć do dwóch.
Odpowiedz
#7
Założyłem nową ankietę, zgodnie z zapowiedziami: o losowości.
Odpowiedz
#8
Jeden głos na "żadnej losowości" i wyjdzie krzywa Gaussa Tongue
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości