Informacje o grze
#4
Podręcznik gracza

W jaki sposób grać w świecie, który ma tyle fabuły co Polska nadwyżki budżetowej?

Możecie kształtować świat dowolnie w zakresie umożliwianym wam przez Punkty Wpływu i Supermoce. Jest to ograniczone akceptacją wyrażoną według mojego GMowskiego widzimisię, którego podatność na głupie pomysły jest zależna od Wskaźnika Psychuszki.

Zastosowanie supermocy:
Każdą supermoc można zastosować przynajmniej raz w ciągu tury (dalsze próby mogą ale nie muszą zapalić).

Co wystarczy zrobić:

Napisać posta w wątku "Świątynia Szuma"
Supermoc: "PeDecja ma zawsze rację" i piszesz event o powstaniu na zgliszczach wpływowej partii politycznej i jej wpływach na Narodowy Bank Polski
Jeżeli event zostaje opublikowany, to dostajesz wymyślony kawałek rzeczywistości we władanie, tzn. możesz założyć temat partyjny, głosować nowymi posłami w Sejmie, a na mapie pojawi się chroniony przez Straż Skarbową budynek NBP, w którym możesz bronić się przed wrogami.

Albo: Supermoc: "Mistrz bójek na subforum Spotkania" osoba, która kłóci się z tobą w restauracji zostaje uduszona makaronem jak garotą Tongue

UWAGA!
Supermoce mają swoją złą stronę - nie znacie dnia ani godziny, kiedy po przyjęciu eventu z supermocy dowalę eventem z superwady! Możecie mnie obłaskawić, sami wnioskując o eventy wynikające z superwad, wtedy nie muszę sam wymyślać czegoś bardziej złośliwego...

Zastosowanie Punktów Wpływu:

W każdej turze macie do wykorzystania pulę Punktów Wpływu. Na starcie wszyscy dostają kilka, później otrzymujecie je z FUSów.

FUSy stanowią ocenę waszych działań w grze i są przyznawane za waszą aktywność: to, jak zachowujecie się w wątkach dostępnych dla wszystkich graczy, oraz jak administrujecie tym, co wybłagaliście sobie w Świątyni Szuma.

Jeśli wywalczyliście sobie partię polityczną, to założenie na tajnym jej tematu, publikowanie jakiegoś wydumanego programu i udawanie, że trwa poważna polityka będzie mieć następujący efekt: otrzymacie FUSy a wasza państwowa działalność może doprowadzić do obniżenia wartości suwaków Psychuszki i Zniszczeń.

To samo tyczy się tworzenia armii, państw-miast itp.

Tworzenie eventów nierealistycznych jest kuszące, bo zwiększa wasz INDYWIDUALNY WPŁYW NA GRĘ (Imperium Piły może mieć dużo wojska, pieniędzy itd.) i ułatwia wygrywanie bitew z nadciągającymi hordami wrogów, ale niebezpiecznie winduje suwak Psychuszki. Więc uważajcie!

Punkty Wpływu pozwalają na załatwianie sobie u Szuma wszystkiego tego, czego nie macie w supermocach, ale ich liczba jest ograniczona w turze i nie można próbować zastosować ich ponownie!


Wiadomości w tym wątku
Informacje o grze - przez Powsinoga - 26.09.2014, 16:15
RE: Informacje o grze - przez Powsinoga - 26.09.2014, 16:48
RE: Informacje o grze - przez Powsinoga - 26.09.2014, 16:57
RE: Informacje o grze - przez Powsinoga - 26.09.2014, 17:17
RE: Informacje o grze - przez Powsinoga - 26.09.2014, 23:37

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości