Podręcznik gracza
W jaki sposób grać w świecie, który ma tyle fabuły co Polska nadwyżki budżetowej?
Możecie kształtować świat dowolnie w zakresie umożliwianym wam przez Punkty Wpływu i Supermoce. Jest to ograniczone akceptacją wyrażoną według mojego GMowskiego widzimisię, którego podatność na głupie pomysły jest zależna od Wskaźnika Psychuszki.
Zastosowanie supermocy:
Każdą supermoc można zastosować przynajmniej raz w ciągu tury (dalsze próby mogą ale nie muszą zapalić).
Co wystarczy zrobić:
Napisać posta w wątku "Świątynia Szuma"
Supermoc: "PeDecja ma zawsze rację" i piszesz event o powstaniu na zgliszczach wpływowej partii politycznej i jej wpływach na Narodowy Bank Polski
Jeżeli event zostaje opublikowany, to dostajesz wymyślony kawałek rzeczywistości we władanie, tzn. możesz założyć temat partyjny, głosować nowymi posłami w Sejmie, a na mapie pojawi się chroniony przez Straż Skarbową budynek NBP, w którym możesz bronić się przed wrogami.
Albo: Supermoc: "Mistrz bójek na subforum Spotkania" osoba, która kłóci się z tobą w restauracji zostaje uduszona makaronem jak garotą
UWAGA!
Supermoce mają swoją złą stronę - nie znacie dnia ani godziny, kiedy po przyjęciu eventu z supermocy dowalę eventem z superwady! Możecie mnie obłaskawić, sami wnioskując o eventy wynikające z superwad, wtedy nie muszę sam wymyślać czegoś bardziej złośliwego...
Zastosowanie Punktów Wpływu:
W każdej turze macie do wykorzystania pulę Punktów Wpływu. Na starcie wszyscy dostają kilka, później otrzymujecie je z FUSów.
FUSy stanowią ocenę waszych działań w grze i są przyznawane za waszą aktywność: to, jak zachowujecie się w wątkach dostępnych dla wszystkich graczy, oraz jak administrujecie tym, co wybłagaliście sobie w Świątyni Szuma.
Jeśli wywalczyliście sobie partię polityczną, to założenie na tajnym jej tematu, publikowanie jakiegoś wydumanego programu i udawanie, że trwa poważna polityka będzie mieć następujący efekt: otrzymacie FUSy a wasza państwowa działalność może doprowadzić do obniżenia wartości suwaków Psychuszki i Zniszczeń.
To samo tyczy się tworzenia armii, państw-miast itp.
Tworzenie eventów nierealistycznych jest kuszące, bo zwiększa wasz INDYWIDUALNY WPŁYW NA GRĘ (Imperium Piły może mieć dużo wojska, pieniędzy itd.) i ułatwia wygrywanie bitew z nadciągającymi hordami wrogów, ale niebezpiecznie winduje suwak Psychuszki. Więc uważajcie!
Punkty Wpływu pozwalają na załatwianie sobie u Szuma wszystkiego tego, czego nie macie w supermocach, ale ich liczba jest ograniczona w turze i nie można próbować zastosować ich ponownie!
W jaki sposób grać w świecie, który ma tyle fabuły co Polska nadwyżki budżetowej?
Możecie kształtować świat dowolnie w zakresie umożliwianym wam przez Punkty Wpływu i Supermoce. Jest to ograniczone akceptacją wyrażoną według mojego GMowskiego widzimisię, którego podatność na głupie pomysły jest zależna od Wskaźnika Psychuszki.
Zastosowanie supermocy:
Każdą supermoc można zastosować przynajmniej raz w ciągu tury (dalsze próby mogą ale nie muszą zapalić).
Co wystarczy zrobić:
Napisać posta w wątku "Świątynia Szuma"
Supermoc: "PeDecja ma zawsze rację" i piszesz event o powstaniu na zgliszczach wpływowej partii politycznej i jej wpływach na Narodowy Bank Polski
Jeżeli event zostaje opublikowany, to dostajesz wymyślony kawałek rzeczywistości we władanie, tzn. możesz założyć temat partyjny, głosować nowymi posłami w Sejmie, a na mapie pojawi się chroniony przez Straż Skarbową budynek NBP, w którym możesz bronić się przed wrogami.
Albo: Supermoc: "Mistrz bójek na subforum Spotkania" osoba, która kłóci się z tobą w restauracji zostaje uduszona makaronem jak garotą
UWAGA!
Supermoce mają swoją złą stronę - nie znacie dnia ani godziny, kiedy po przyjęciu eventu z supermocy dowalę eventem z superwady! Możecie mnie obłaskawić, sami wnioskując o eventy wynikające z superwad, wtedy nie muszę sam wymyślać czegoś bardziej złośliwego...
Zastosowanie Punktów Wpływu:
W każdej turze macie do wykorzystania pulę Punktów Wpływu. Na starcie wszyscy dostają kilka, później otrzymujecie je z FUSów.
FUSy stanowią ocenę waszych działań w grze i są przyznawane za waszą aktywność: to, jak zachowujecie się w wątkach dostępnych dla wszystkich graczy, oraz jak administrujecie tym, co wybłagaliście sobie w Świątyni Szuma.
Jeśli wywalczyliście sobie partię polityczną, to założenie na tajnym jej tematu, publikowanie jakiegoś wydumanego programu i udawanie, że trwa poważna polityka będzie mieć następujący efekt: otrzymacie FUSy a wasza państwowa działalność może doprowadzić do obniżenia wartości suwaków Psychuszki i Zniszczeń.
To samo tyczy się tworzenia armii, państw-miast itp.
Tworzenie eventów nierealistycznych jest kuszące, bo zwiększa wasz INDYWIDUALNY WPŁYW NA GRĘ (Imperium Piły może mieć dużo wojska, pieniędzy itd.) i ułatwia wygrywanie bitew z nadciągającymi hordami wrogów, ale niebezpiecznie winduje suwak Psychuszki. Więc uważajcie!
Punkty Wpływu pozwalają na załatwianie sobie u Szuma wszystkiego tego, czego nie macie w supermocach, ale ich liczba jest ograniczona w turze i nie można próbować zastosować ich ponownie!