Informacje o grze
#3
Mechanika gry:

1. Celem gry jest PRZETRWANIE postaci graczy i Polski w jakimkolwiek stanie nie będącym kraterem bądź domem wariatów.

2. Punkty Wpływu
Punkty wpływu są przyznawane w każdej turze - najpierw z puli dla każdego na start, później w oparciu o FUSy.

Za Punkty Wpływu można składać modły o eventy, wydarzenia, siły i środki - w jaki sposób chcielibyście kreować świat gry, który pozostaje niedookreślony.

Miejscem, w którym składacie propozycje eventów bądź nowego info o świecie gry jest Ołtarz Szuma, dostępny na forum tajnym.

3. Zegar Zagłady mówi wam, jak bardzo źle jest.
Macie następujące wskaźniki:

Aberracyjna Psychuszka:
[Obrazek: althist_motivational02.jpg]
Im jest wyższa, tym łatwiej manipulować rzeczywistością (będę łatwiej akceptować porypane eventy i uzasadnienia działań), ale też bardziej rozzuchwalą się wasi wrogowie. Kiedy wypierdoli przez dach powyżej 10/10 - gra zostaje przegrana.

Katastrofalne Zniszczenia:
[Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcRFZYEyVMIUyxBRu0ypeT1...Ia9H9BN6y3]
W każdym rozrachunku są złe. Jeżeli dostajecie wpierdol od wrogów zewnętrznych, bądź nie jesteście w stanie ogarnąć swojego państwa/państw, licznik ten będzie wzrastać. Wysoka Psychuszka jest w stanie mitygować efekty Katastrofalnych Zniszczeń (mieszkańcy Neo-Austro-Węgier nie oczekują prawdziwej opieki zdrowotnej poza lewatywą), ale wszystko ma swoje granice. Jeśli wyjdzie ponad 10/10 - gra zostaje przegrana.


Wiadomości w tym wątku
Informacje o grze - przez Powsinoga - 26.09.2014, 16:15
RE: Informacje o grze - przez Powsinoga - 26.09.2014, 16:48
RE: Informacje o grze - przez Powsinoga - 26.09.2014, 16:57
RE: Informacje o grze - przez Powsinoga - 26.09.2014, 17:17
RE: Informacje o grze - przez Powsinoga - 26.09.2014, 23:37

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości