26.09.2014, 16:57
Mechanika gry:
1. Celem gry jest PRZETRWANIE postaci graczy i Polski w jakimkolwiek stanie nie będącym kraterem bądź domem wariatów.
2. Punkty Wpływu
Punkty wpływu są przyznawane w każdej turze - najpierw z puli dla każdego na start, później w oparciu o FUSy.
Za Punkty Wpływu można składać modły o eventy, wydarzenia, siły i środki - w jaki sposób chcielibyście kreować świat gry, który pozostaje niedookreślony.
Miejscem, w którym składacie propozycje eventów bądź nowego info o świecie gry jest Ołtarz Szuma, dostępny na forum tajnym.
3. Zegar Zagłady mówi wam, jak bardzo źle jest.
Macie następujące wskaźniki:
Aberracyjna Psychuszka:
Im jest wyższa, tym łatwiej manipulować rzeczywistością (będę łatwiej akceptować porypane eventy i uzasadnienia działań), ale też bardziej rozzuchwalą się wasi wrogowie. Kiedy wypierdoli przez dach powyżej 10/10 - gra zostaje przegrana.
Katastrofalne Zniszczenia:
W każdym rozrachunku są złe. Jeżeli dostajecie wpierdol od wrogów zewnętrznych, bądź nie jesteście w stanie ogarnąć swojego państwa/państw, licznik ten będzie wzrastać. Wysoka Psychuszka jest w stanie mitygować efekty Katastrofalnych Zniszczeń (mieszkańcy Neo-Austro-Węgier nie oczekują prawdziwej opieki zdrowotnej poza lewatywą), ale wszystko ma swoje granice. Jeśli wyjdzie ponad 10/10 - gra zostaje przegrana.
1. Celem gry jest PRZETRWANIE postaci graczy i Polski w jakimkolwiek stanie nie będącym kraterem bądź domem wariatów.
2. Punkty Wpływu
Punkty wpływu są przyznawane w każdej turze - najpierw z puli dla każdego na start, później w oparciu o FUSy.
Za Punkty Wpływu można składać modły o eventy, wydarzenia, siły i środki - w jaki sposób chcielibyście kreować świat gry, który pozostaje niedookreślony.
Miejscem, w którym składacie propozycje eventów bądź nowego info o świecie gry jest Ołtarz Szuma, dostępny na forum tajnym.
3. Zegar Zagłady mówi wam, jak bardzo źle jest.
Macie następujące wskaźniki:
Aberracyjna Psychuszka:
Im jest wyższa, tym łatwiej manipulować rzeczywistością (będę łatwiej akceptować porypane eventy i uzasadnienia działań), ale też bardziej rozzuchwalą się wasi wrogowie. Kiedy wypierdoli przez dach powyżej 10/10 - gra zostaje przegrana.
Katastrofalne Zniszczenia:
W każdym rozrachunku są złe. Jeżeli dostajecie wpierdol od wrogów zewnętrznych, bądź nie jesteście w stanie ogarnąć swojego państwa/państw, licznik ten będzie wzrastać. Wysoka Psychuszka jest w stanie mitygować efekty Katastrofalnych Zniszczeń (mieszkańcy Neo-Austro-Węgier nie oczekują prawdziwej opieki zdrowotnej poza lewatywą), ale wszystko ma swoje granice. Jeśli wyjdzie ponad 10/10 - gra zostaje przegrana.