Liczba postów: 1 831
Liczba wątków: 194
Dołączył: March 2014
Reputacja:
12
Biografia jest bardziej zriserczowana niż standardy, które miałem na myśli, i zostaje przyklepana. W skrócie, generał Barszczański -- gruby przywódca wojskowy (w sensie potężny).
Chciałbym wiedzieć, co Wisznu sądzi o moim ostatnim poście.
Liczba postów: 773
Liczba wątków: 44
Dołączył: September 2014
Reputacja:
4
Jestem skrajnie negatywnie nastawiony do takich zasad, które wymuszają mniejszą aktywność graczy. Jeśli mamy taką sytuację, że chcę coś zrobić, ale wypełniłem już limit, to po prostu nie chce mi się dalej grać, bo odczuwam nudę. Gra może być mniejsza, ale nie powinna krępować aktywności graczy.
Liczba postów: 1 831
Liczba wątków: 194
Dołączył: March 2014
Reputacja:
12
Potrzebuję sposobu stwierdzania, że zakończyliście turę. Może to być też napisanie przez wszystkich graczy "koniec tury". Wtedy jest też otwarte pytanie, czy wy to wszystko zdążacie zrobić. To znaczy, możemy uznać, że ustalane jest to w trakcie tury na linii gracz-MG.
Mogę wam też pozostawić wybór, czy wolicie, żeby jedna tura odpowiadała miesiącowi, czy tygodniowi in-game. W tym systemie nie mamy sztywnego kalendarza, po prostu tury trwają offgame tak jak wychodzi. Wydaje mi się, że to lepsze zwłaszcza przy małej kameralnej rozgrywce.
Liczba postów: 1 831
Liczba wątków: 194
Dołączył: March 2014
Reputacja:
12
Taaak, i wtedy mamy klasyczny numer: MG pisze eventy, nam się nie chce nic robić w danej sytuacji, więc czekamy sobie na czilu na kolejny miesiąc... który nie nadchodzi. (Vide Wielka Polska Narodowa, Ante Nord -- z tych które pamiętam). Dla równowagi, eventy mają być w dużej części z generatora (przez co łatwiej mi je wybębniać), a wy macie być bardziej postaciami niż partiami (więc ostatecznie możecie spędzić turę na prywatnym graniu w Simsy jak nie macie innych pomysłów). Poza tym, jeżeli się szybko "dogramy" w sprawie tury, można nawet szybciej przejść do następnej.
Godziny urzędowania widzę jako coś dla wspólnej wygody, żebyście wiedzieli, kiedy możecie mnie złapać na forum i mieć szybką odpowiedź jak coś.
Liczba postów: 1 530
Liczba wątków: 76
Dołączył: April 2014
Reputacja:
15
Moja propozycja wynika z tego, że w praktyce nasze "działania" i tak opierają się o interakcję z tobą, więc zamiast ograniczenia liczby działań sensowniejsze wydaje mi się ustalenie stałej wielkości interakcji. Można to połączyć z mechaniką pasowania - gdy wszyscy gracze spasują, tura automatycznie się kończy i zaczynamy następną. Ale wydaje mi się, że nie byłoby dobrze zostawać tylko przy tej mechanice, tury powinny mieć też jakiś maksymalny czas trwania.
Liczba postów: 1 530
Liczba wątków: 76
Dołączył: April 2014
Reputacja:
15
Ile eventów liczy sobie jedna fala?
Liczba postów: 1 831
Liczba wątków: 194
Dołączył: March 2014
Reputacja:
12
11.08.2020, 21:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.08.2020, 21:57 przez Szmer.)
Myślałem o jednym evencie "prasowym" ładnie napisanym i 2-4 notkach. Niekoniecznie odzwierciedlałoby to wagę zdarzeń, po prostu domyślam się że dla klimatu warto zachować jakieś eventy z pełną winietą prasową i tego typu rekwizytami.