Rzuty rozstrzygające i specjalności postaci
#1
Cytat:Rzuty rozstrzygające
Wyniki różnych działań nieobjętych w mechanice wojennej będą rozstrzygane rzutem dwoma kośćmi dziesięciościennymi (2k10). MG ustala szansę powodzenia od 10% do 100%. Sukces następuje, kiedy na kości wypadnie mniej lub tyle samo, ile wynosiła szansa powodzenia akcji (oczywiście podzielona przez 5%). Rzuty kością dotyczące gry dostępne są tutaj: http://kostnica.eu/user/1138a150/0/

Jednocześnie im większa będzie różnica między wynikiem a progiem powodzenia, tym sukces będzie "poważniejszy".

Modyfikatory do szansy sukcesu:
  • +10% za wydanie punktu czakry
    +10%, jeżeli akcja dotyczy specjalności postaci
    -10%, jeżeli akcja dotyczy słabego punktu postaci
    +10% za deklarację napisania wydarzenia (jeżeli gracz się nie wywiąże, MG może uznać akcję za niebyłą albo napisać wydarzenie samemu i ukarać gracza gdzieś indziej)

Specjalności
Dla każdej postaci i protegowanego trzeba wskazać jedną specjalność i jeden słaby punkt, albo dwie specjalności i dwa słabe punkty. Dostępne możliwości:
  • przekabacanie zwolenników
  • prawo i ideologia
  • medialność
  • tajne akcje
  • organizacja i pieniądze
  • gry parlamentarne
  • kultura i wykształcenie
  • sprawność fizyczna


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości