Instrukcje dot. Nacji oraz podstawy mechaniki.
#4
Wskaźniki Rozwoju Nacji
Jako, że gra opiera się głównie na wątku fabularnym, wskaźniki rozwoju Nacji są tylko pomocą dla graczy. Co trzy tury (co kwartał w grze) będzie wprowadzany Ranking Nacji (oczywiście pod zmienionymi nazwami, więc każdy będzie mógł się znaleźć ale nie wie kto jest ponad nim i pod nim) w którym w specjalnej Tabeli Mistrz Gry umieści Nacje od najmocniejszej do najsłabszej pod koniec kwartału.

Cytat:Wyróżniamy pięć wskaźników - każdy w skali Od 1 do 10. (1 - Najniższy, 10 Najwyższy)

Rozwój Gospodarczy; szanse na odgrywanie znaczącej roli w powojennym świecie
Rozwój Społeczny; szanse na wciągnięcie do swojej nacji populacji nacji innego gracza oraz wskaźnik jakości życia
Rozwój Militarny; szanse na zdominowanie militarne nacji innego gracza
Rozwój Naukowy; szanse na pokonanie innej nacji przy niskim wskaźniku militarnym i społecznym oraz szanse na sprzedaż technologii
Rozwój Władzy: wskaźnik pomiędzy tyranią a anarchią.


Gra jest grą mocno fabularną, więc istnieje możliwość wprowadzenia \"wyjątków\" gdy nacja gracza posiada wysoki wskaźnik gospodarczy ale mimo to obywatele cierpią głód. Wskaźniki służyć będą przede wszystkim do \"porównywania\" w ogólnym zarysie różnych nacji, i przekazywaniu w prostej formie graczowi siły jego nacji.

Aby uspokoić tych dla których wskaźniki są zbyt trudne: Mistrz Gry będzie regularnie raportował mocne i słabe strony Nacji dając szansę na zrozumienie potrzeb nacji.
NO, GDZIEŚ TAK BĘDZIE, KOŁO TEGO.DodgyDodgy


Wiadomości w tym wątku
Odp: Instrukcje dot. Nacji oraz podstawy mechaniki. - przez Dalewin - 15.04.2014, 20:22

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości