Proponuję grę w Rządzie Jedności Narodowej w świecie Antemurale 6. 9 to odwrócone 6, należy wreszcie wypełnić tą ziejącą lukę w chronologii Ante.
Dla tych, którzy Ante 6 nie znają lub chcieliby sobie przypomnieć, polecam materiały wytworzone na potrzeby krótkotrwałej kontynuacji, Ante 6+: http://gringo.home.pl/ante6/forumdisplay.php?fid=523 (z pominięciem tematów "Syberia i Hetmanat: wrzesień 1925" i "Garść Statystyk Gospodarczych"). Zaczęlibyśmy w I kwartale 1925 r., więc wszelkie kalendaria są ważne tylko do tego momentu. Punkt rozejścia to próba stworzenia Rządu Jedności Narodowej, która w naszej linii czasowej kończy się powodzeniem. Do tej pory zwaśnione stronnictwa podejmują wspólną walkę z inwazją ententy.
W mechanice wrócilibyśmy poniekąd do koncepcji krzeseł, bo to i przydatne w tej koncepcji, i kolejne nawiązanie do wielkiej poprzedniczki. W grze odgrywane będą 4 obozy polityczne:
- wojskowo-korporacyjny,
- konserwatywno-sarmacki,
- liberalno-demokratyczny,
- socjalistyczny
Każdy z graczy może wybrać jeden jeszcze nieobsadzony obóz i stworzyć postać, która będzie z ramienia tegoż prominentnym członkiem RJN, a w krótkiej perspektywie - nowym liderem danego środowiska politycznego. Jeśli jakimś cudem będzie więcej chętnych niż 4, będą mogli dołączyć do już obsadzonych obozów, w pierwszej kolejności do tych mających najmniej graczy.
Poza tym pełna uznaniowość i wykłócanie się z MG Nie chce mi się bawić w budżety, które w czasie wojny i tak są pojęciem mocno umownym. Kwestie finansowe będą rozwiązywane w kategoriach "wystarczy" lub "zabraknie" + uzasadnienie, żebyście wiedzieli z czym sobie radzić. Długości tur jeszcze nie przemyślałem.
Deadline ustalam na sobotę 12 marca. Grę rozpoczniemy jeśli zgłosi się przynajmniej po jednym graczu na każde "krzesło" i przedstawi sensowną (przyklepaną przeze mnie) koncepcję postaci. Długość zgłoszenia dowolna, wyobrażam sobie sensowne koncepcje nawet w 1 zdaniu.
Dla tych, którzy Ante 6 nie znają lub chcieliby sobie przypomnieć, polecam materiały wytworzone na potrzeby krótkotrwałej kontynuacji, Ante 6+: http://gringo.home.pl/ante6/forumdisplay.php?fid=523 (z pominięciem tematów "Syberia i Hetmanat: wrzesień 1925" i "Garść Statystyk Gospodarczych"). Zaczęlibyśmy w I kwartale 1925 r., więc wszelkie kalendaria są ważne tylko do tego momentu. Punkt rozejścia to próba stworzenia Rządu Jedności Narodowej, która w naszej linii czasowej kończy się powodzeniem. Do tej pory zwaśnione stronnictwa podejmują wspólną walkę z inwazją ententy.
W mechanice wrócilibyśmy poniekąd do koncepcji krzeseł, bo to i przydatne w tej koncepcji, i kolejne nawiązanie do wielkiej poprzedniczki. W grze odgrywane będą 4 obozy polityczne:
- wojskowo-korporacyjny,
- konserwatywno-sarmacki,
- liberalno-demokratyczny,
- socjalistyczny
Każdy z graczy może wybrać jeden jeszcze nieobsadzony obóz i stworzyć postać, która będzie z ramienia tegoż prominentnym członkiem RJN, a w krótkiej perspektywie - nowym liderem danego środowiska politycznego. Jeśli jakimś cudem będzie więcej chętnych niż 4, będą mogli dołączyć do już obsadzonych obozów, w pierwszej kolejności do tych mających najmniej graczy.
Poza tym pełna uznaniowość i wykłócanie się z MG Nie chce mi się bawić w budżety, które w czasie wojny i tak są pojęciem mocno umownym. Kwestie finansowe będą rozwiązywane w kategoriach "wystarczy" lub "zabraknie" + uzasadnienie, żebyście wiedzieli z czym sobie radzić. Długości tur jeszcze nie przemyślałem.
Deadline ustalam na sobotę 12 marca. Grę rozpoczniemy jeśli zgłosi się przynajmniej po jednym graczu na każde "krzesło" i przedstawi sensowną (przyklepaną przeze mnie) koncepcję postaci. Długość zgłoszenia dowolna, wyobrażam sobie sensowne koncepcje nawet w 1 zdaniu.