13.10.2014, 18:36
Losowanie ok. Cały twój genom jest efektem całkiem losowych mutacji.
Łatwo również dostosować twoje zasady do losowania:
1. We wniosku gracz tworzy przynajmniej siedem zdań zawierające alternatywę wykluczającą np. "Czy moja postać jest wojskowym? (Tak/Nie)", "Moja postać jest konserwatystą, albo komunistą (konserwatysta/komunista)". Pierwszą alternatywę przypisuje się reszce, drugą orłowi.
2. Karta oparta na wynikach losowań z wniosku zostaje przyjęta jeśli gracz otrzyma jej potwierdzenie wyrzuceniem orła wirtualną monetą. Brak potwierdzenia wymaga rozpoczęcie od nowa procedury rekrutacyjnej.
3. Z gry można zostać wyrzuconym na wniosek poparty przez wyjęcie podanej przez siebie karty z pełnej wirtualnej talii.
3. Codziennie w grze pojawia się jeden nowy ewent wylosowany spośród wszystkich zaproponowanych przez graczy.
4. Każdy gracz codziennie może zaproponować jeden ewent.
5. W przypadku wszelkiego rodzaju starć między graczami rozwiązuje się konflikt za pomocą losowania. Metodę losowania wybiera się losowo spośród metod zaproponowanych przez graczy, przy czym do jednej sprawy jeden gracz nie może zaproponować więcej niż dwie metody losowania.
6. Gracza dodatkowo odpowiedzialnego za losowanie wybiera się z ogółu chętnych do gry przy czym pierwsze głosowanie przeprowadza Szmer.
Łatwo również dostosować twoje zasady do losowania:
1. We wniosku gracz tworzy przynajmniej siedem zdań zawierające alternatywę wykluczającą np. "Czy moja postać jest wojskowym? (Tak/Nie)", "Moja postać jest konserwatystą, albo komunistą (konserwatysta/komunista)". Pierwszą alternatywę przypisuje się reszce, drugą orłowi.
2. Karta oparta na wynikach losowań z wniosku zostaje przyjęta jeśli gracz otrzyma jej potwierdzenie wyrzuceniem orła wirtualną monetą. Brak potwierdzenia wymaga rozpoczęcie od nowa procedury rekrutacyjnej.
3. Z gry można zostać wyrzuconym na wniosek poparty przez wyjęcie podanej przez siebie karty z pełnej wirtualnej talii.
3. Codziennie w grze pojawia się jeden nowy ewent wylosowany spośród wszystkich zaproponowanych przez graczy.
4. Każdy gracz codziennie może zaproponować jeden ewent.
5. W przypadku wszelkiego rodzaju starć między graczami rozwiązuje się konflikt za pomocą losowania. Metodę losowania wybiera się losowo spośród metod zaproponowanych przez graczy, przy czym do jednej sprawy jeden gracz nie może zaproponować więcej niż dwie metody losowania.
6. Gracza dodatkowo odpowiedzialnego za losowanie wybiera się z ogółu chętnych do gry przy czym pierwsze głosowanie przeprowadza Szmer.