Ogłoszenie techniczne
Piszę tu, żeby zwrócili wszyscy uwagę.
Zwracam uwagę, że technicznie problemem z ewentualnym wywalaniem błędów nie jest forum, lecz przenosiny ode mnie do Czerwa na serwer. Biję się w piersi, że trochę namieszano też z mojej strony przy tych przenosinach. Taki burdel nie powinien się pojawić. Ale teraz najprawdopodobniej winny jest wasz komputer, a nie serwer.
Przypominam, że wskazówki są tutaj: http://kanciapa.pbf.net.pl/thread-238-po...ml#pid1894
Spróbuję powtórzyć to samo, co napisał Czerwony, ale jaśniej.
1. Z tego, co mi się wydaje, w Windowsach: Start => Uruchom (albo po prostu takie okienko, gdzie można coś wpisywać) => wpisać cmd.exe [enter]
=> ipconfig /flushdns [enter] => zamykamy okienko. Jeśli ktoś ma oddzielne konto admina w komputerze, to powinien wcześniej się na nie zalogować, jak nie ma, to pewnie i tak jego główne konto jest adminowskie.
2. Jeśli to nie pomoże, trzeba otworzyć w Notatniku plik C:\Windows\system32\drivers\etc\hosts i tam dopisać w oddzielnym wierszu 46.105.18.193 kanciapa.pbf.net.pl i zapisać. To jest rozwiązanie ostateczne chociaż trzeba będzie skasować tę linijkę, gdyby w przyszłości komuś znowu zachciało się nas przenosić.
Jeśli ktoś ma jakiekolwiek, nawet głupie problemy z wykonaniem powyższych, proszę pisać w tym temacie.
Problem nie powinien w ogóle dotyczyć nowych (hehehe) użytkowników ani komputerów, z których dotąd nie wchodzono na Kanciapę.
O dziwo, DNS-y w Pasadenie i Kuala Lumpur nadal chyba nie łapią nas
Piszę tu, żeby zwrócili wszyscy uwagę.
Zwracam uwagę, że technicznie problemem z ewentualnym wywalaniem błędów nie jest forum, lecz przenosiny ode mnie do Czerwa na serwer. Biję się w piersi, że trochę namieszano też z mojej strony przy tych przenosinach. Taki burdel nie powinien się pojawić. Ale teraz najprawdopodobniej winny jest wasz komputer, a nie serwer.
Przypominam, że wskazówki są tutaj: http://kanciapa.pbf.net.pl/thread-238-po...ml#pid1894
Spróbuję powtórzyć to samo, co napisał Czerwony, ale jaśniej.
1. Z tego, co mi się wydaje, w Windowsach: Start => Uruchom (albo po prostu takie okienko, gdzie można coś wpisywać) => wpisać cmd.exe [enter]
=> ipconfig /flushdns [enter] => zamykamy okienko. Jeśli ktoś ma oddzielne konto admina w komputerze, to powinien wcześniej się na nie zalogować, jak nie ma, to pewnie i tak jego główne konto jest adminowskie.
2. Jeśli to nie pomoże, trzeba otworzyć w Notatniku plik C:\Windows\system32\drivers\etc\hosts i tam dopisać w oddzielnym wierszu 46.105.18.193 kanciapa.pbf.net.pl i zapisać. To jest rozwiązanie ostateczne chociaż trzeba będzie skasować tę linijkę, gdyby w przyszłości komuś znowu zachciało się nas przenosić.
Jeśli ktoś ma jakiekolwiek, nawet głupie problemy z wykonaniem powyższych, proszę pisać w tym temacie.
Problem nie powinien w ogóle dotyczyć nowych (hehehe) użytkowników ani komputerów, z których dotąd nie wchodzono na Kanciapę.
O dziwo, DNS-y w Pasadenie i Kuala Lumpur nadal chyba nie łapią nas