15.04.2014, 20:22
Wskaźniki Rozwoju Nacji
Jako, że gra opiera się głównie na wątku fabularnym, wskaźniki rozwoju Nacji są tylko pomocą dla graczy. Co trzy tury (co kwartał w grze) będzie wprowadzany Ranking Nacji (oczywiście pod zmienionymi nazwami, więc każdy będzie mógł się znaleźć ale nie wie kto jest ponad nim i pod nim) w którym w specjalnej Tabeli Mistrz Gry umieści Nacje od najmocniejszej do najsłabszej pod koniec kwartału.
Jako, że gra opiera się głównie na wątku fabularnym, wskaźniki rozwoju Nacji są tylko pomocą dla graczy. Co trzy tury (co kwartał w grze) będzie wprowadzany Ranking Nacji (oczywiście pod zmienionymi nazwami, więc każdy będzie mógł się znaleźć ale nie wie kto jest ponad nim i pod nim) w którym w specjalnej Tabeli Mistrz Gry umieści Nacje od najmocniejszej do najsłabszej pod koniec kwartału.
Cytat:Wyróżniamy pięć wskaźników - każdy w skali Od 1 do 10. (1 - Najniższy, 10 Najwyższy)
Rozwój Gospodarczy; szanse na odgrywanie znaczącej roli w powojennym świecie
Rozwój Społeczny; szanse na wciągnięcie do swojej nacji populacji nacji innego gracza oraz wskaźnik jakości życia
Rozwój Militarny; szanse na zdominowanie militarne nacji innego gracza
Rozwój Naukowy; szanse na pokonanie innej nacji przy niskim wskaźniku militarnym i społecznym oraz szanse na sprzedaż technologii
Rozwój Władzy: wskaźnik pomiędzy tyranią a anarchią.
Gra jest grą mocno fabularną, więc istnieje możliwość wprowadzenia \"wyjątków\" gdy nacja gracza posiada wysoki wskaźnik gospodarczy ale mimo to obywatele cierpią głód. Wskaźniki służyć będą przede wszystkim do \"porównywania\" w ogólnym zarysie różnych nacji, i przekazywaniu w prostej formie graczowi siły jego nacji.
Aby uspokoić tych dla których wskaźniki są zbyt trudne: Mistrz Gry będzie regularnie raportował mocne i słabe strony Nacji dając szansę na zrozumienie potrzeb nacji.
NO, GDZIEŚ TAK BĘDZIE, KOŁO TEGO.