Instrukcje dot. Nacji oraz podstawy mechaniki.
#2
Jak założyć nację?
Instrukcja w punktach + wzór karty nacji

Cytat:1. Twoja nacja powinna posiadać wszelkie znaki pozwalające ją rozpoznać takie jak Nazwa, Flaga ew. Hymn (jednak piosenki nie nowsze niż 62 rok) oraz barwy.
2. Twoja nacja powinna w założeniu być tożsama z Twoimi poglądami lub Twoim stylem gry. Na samym początku rozgrywki bowiem, ustalasz jej główne \"parametry\" oraz decydujesz kto poszedł za Tobą jako za liderem.
3. Pkt. 2 nie oznacza jednak, że musi tak być koniecznie. Najważniejsze żebyś wiedział, że od tej pory to Ty zarządzasz tą grupką która przeżyła kataklizm i jesteś ich opiekunem.
4. Czujesz się jak w Black & White? Słusznie! Twoi podwładni mogą Cię kochać albo nienawidzić. Wybierz jaką ścieżką podążysz a potem ją konsekwentnie realizuj. Jednak gra jest typu \"flow\" więc w trakcie rozgrywki wszystko może się zmienić.
5. Pamiętaj, że są też inni gracze którzy będą robić wszystko by to Ich nacja zdominowała świat. Musisz być zawsze o krok przed przeciwnikiem.
6. Nacja, nawet najbardziej oddana, po spotkaniu się z nacją innego gracza może niebezpiecznie żądać od Ciebie przynajmniej takich praw jak posiada nacja sąsiada. Jeżeli grasz Tyranią, to Twoi podwładni mogą zacząć uciekać przez granicę zasilając nację Twojego przeciwnika.
7. Możesz dowolnie dzielić swoją nację na kasty i wprowadzać sztuczne podziały. Pamiętaj jednak, że w przypadku nacji demokratycznych lub opierających się na demokracji, narzucenie czegokolwiek będzie o wiele trudniejsze.
8. Adaptuj rozwiązania z głową. Pamiętaj, że w Twojej nacji istnieją zarówno młodzi jak i starsi. Podczas np. przenoszenia siedziby musisz pamiętać, że starzy obywatele raczej nie wytrzymają zbyt długiego marszu...
9. Nacją możesz rządzić przez dyrektywy, ustawy, zarządzenia, obwieszczenia. Czego dusza zapragnie. Dostosuj swój styl stanowienia prawa do Twoich potrzeb i chęci.
10. Pamiętaj mimo wszystko, by poddanymi się opiekować. Wymarcie nacji oznacza zakończenie przez Ciebie gry. Nawet jeżeli zostanie jeden członek Twojej nacji, masz szansę ją odbudować!


Cytat:KARTA NACJI - [u]Wysyłamy ją na PW do mnie.


[quote]Flaga Nacji:
Kolory Nacji:
Nazwa Nacji:
Dewiza Nacji:
Styl rządzenia: (Tyrania/demokracja/teokracja itd)
Nazwa/Imię i Nazwisko władcy:

Opis i historia nacji: (tu dowolność, korygowana tylko przez Mistrza Gry)


Przykładowa Karta:

Cytat:Flaga Nacji:
[Obrazek: 448-hispanidad_400px.jpg]

Kolory Nacji: Złoto i Purpura
Nazwa Nacji: Święty Zakon Czerwonego Słońca
Dewiza Nacji: W wierze siła!
Styl rządzenia: Teokracja
Nazwa/Imię i Nazwisko władcy: J.E. Najwyższy Kapłan Ishtar

Opis i historia nacji: Po kataklizmie jaki nastał w roku zero, samotny wysłannik najwyższego Boga Słońca udał się na Świętą Górę by usłyszeć kazanie które wygłosił Pan. Pan nakazał mu zejść do podnóży góry i tam odnaleźć święte koło które odtąd toczyć będzie aż po kres czasu, a w toczeniu koła pomogą mu wszyscy Ci którzy doznają Łaski wiedzy. I ruszył wysłannik w świat w poszukiwaniu wszystkich których łaska Pana objawiająca się darowaniem nędznego życia, dotknęła i jął zbierać zbłąkane owieczki by pomogły mu toczyć koło aż po kres czasu.

Po sześćdziesięciu dniach i sześćdziesięciu nocach dotarli oni do źródła które zaczęło goreć. Wtem wszyscy jak jeden mąż doznali widzenia w którym to Pan nakazał im zbudować swe siedziby i osiąść na ziemi którą Pan im darował. I poczęły się mimo zimy zielenić puste dotąd pola, i począł nadchodzić dzień który zastąpić miał noc.
NO, GDZIEŚ TAK BĘDZIE, KOŁO TEGO.DodgyDodgy


Wiadomości w tym wątku
Odp: Instrukcje dot. Nacji oraz podstawy mechaniki. - przez Dalewin - 15.04.2014, 17:30

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości